czwartek, 27 sierpnia 2015

August Wrap-Up



Sierpień się kończy, co wiąże się z tym, że od 1 Września rozpoczyna się szkoła. Niestety taka jest brutalna prawda, przed którą nie uciekniemy. Mam nadzieję, że w ciągu roku szkolnego również uda mi się tak często publikować posty. W tym poście jednak chciałabym pochwalić się wam co udało mi się w tym miesiącu przeczytać i co udało mi się osiągnąć. Zapraszam na Sierpniowy Wrap-Up.

W Sierpniu udało mi się przeczytać 5 książek:

Oprócz tego udało mi się odświeżyć i napisać jeszcze raz trzy posty:
Jestem bardzo zadowolona z tego ile udało mi się przeczytać w tym miesiącu. Bałam się, że przez całe zamieszanie związane z powrotem do szkoły nie będę mieć czasu na czytanie. Ale było inaczej z czego bardzo się cieszę.  Poza recenzjami i powyższymi postami udało mi się odpowiedzieć na nominację do Animal Book TAG i na kolejną nominację do Liebster Book Award. Poza tym tagiem zrobiłam również: Fangirl TAG , Albo Albo TAG i Book TMI TAG . Rozpoczęłam również nową serię na moim blogu o nazwie MonicasMovies i pojawił się nowy post z cyklu Ulubieńcy .

W Sierpniu bardzo dużo s udało mi się dokonać i jestem z tego dumna. A wy co ciekawego przeczytaliście w tym miesiącu? Dajcie znać w komentarzach i do następnego razu. ;)

12 komentarzy:

  1. Ja w tym miesiącu nic nie przeczytałam!!!
    O.Mój.Boże! Co się ze mną dzieje!?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem się tak zdarza. Nie przejmuj się.
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Ja w tym miesiącu przeczytałam piętnaście pozycji i jestem z tego bardzo dumna. Myślę, że do końca sierpnia jeszcze uda się coś dopisać do tej listy, ale i tak nie mogę się nadziwić, jak dużo książek zdołałam pochłonąć *^*
    Pozdrawiam i zapraszam na recenzję "Pod kloszem" Meg Wolitzer!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piętnaście pozycji?!? Jak to zrobiłaś? Ja jeszcze wżyciu w ciągu JEDNEGO MIESIĄCA tyle nie przeczytałam.
      Pozdrawiam

      Usuń
    2. Nie wierzysz? Wpadnij na bloga, zjedź na sam dół i zobacz, ile postów zostało opublikowanych w sierpniu.
      Nie sugeruj się lipcem, bo wtedy miałam dużo recenzji w notatniku :P
      Pozdrawiam!

      Usuń
    3. Wierzę ci nawet bez zaglądania na bloga, po prostu jest to dla mnie nie możliwe. Widziałam twojego bloga i bardzo mi się on podoba. Gratuluję ci tego wyniku.
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Ja chyba 7 książek i nie wiem czy jeszcze coś uda mi się przeczytać, bo jak powiedziałaś trzeba wrócić do brutalnej rzeczywistości, a do tego klasy maturalnej ;/
    Mimo wszystko ja jestem zadowolona ze swojego wyniku, i również Tobie gratuluję przeczytanych pozycji :*
    dobraksiazka1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję ci tego wyniku i życzę powodzenia w klasie maturalnej. ja idę w tym roku do drugiej klasy liceum, więc mnie to czeka za rok.
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Bardzo chciałabym przeczytać "Losing Hope" i "Maybe Someday". :)

    http://recenzandia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam ci obie te powieści serdecznie.
      Pozdrawiam

      Usuń
  5. To dużo się u Ciebie w sierpniu działo :) Oby wrzesień był podobny :)

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli przeczytałeś/aś mój post to proszę, zostaw komentarz.
Wasze komentarze motywują do regularnego pisania postów.
Staram się odpisywać na każdy komentarz, a jeżeli prowadzisz bloga to zostaw link do niego, a na pewno zajrzę do ciebie, zostawię komentarz, a może nawet zaobserwuję. ;)