środa, 12 sierpnia 2015

Animal Book TAG


Dziś przychodzę do was z tagiem. Jego nazwa to Animal Book TAG. Nominowała mnie do niego http://dobraksiazka1.blogspot.com . Dziękuję ci za nominację kochana. A was, czyli moich czytelników, zapraszam do dalszej części posta.

PIES - Twoja zaufana książka, do której często wracasz.
Są to zdecydowanie książki Colleen Hoover. Bardzo często do nich wracam, gdy mam książkowego kaca, albo gdy nie mam nic do czytania (co rzadko się zdarza).

KOT- książka, w której bohater/ka chodzi własnymi ścieżkami i nie ma stałego towarzysza.

Aż wstyd przyznać, ale nie czytałam jeszcze takiej książki. A przynajmniej tak mi się wydaje. Jeżeli wśród mich dotychczasowych recenzji jest taka książka to dajcie mi znać w komentarzach.


Żyrafa- książka, która dłużyła Ci się niemiłosiernie i chciałaś ją jak najszybciej skończyć.

Niestety, ale jak na razie to jest to Czerwona Królowa. Zaczynam ją czytać już 4 raz i dalej nie mogę się wciągnąć, dlatego chcę ją jak najszybciej skończyć.


SŁOŃ- książka, którą przeczytałaś i która ma ponad 500 stron.

After.Płomień pod moją skórą. Ma ponad 500 stron, a kolejne tomy są grubsze.


MYSZ-najkrótsza książka, którą przeczytałaś.

Mały Książe był zdecydowanie najkrótszą książką, którą przeczytałam. Swoją drogą to film jest całkiem niezły. ;)


SMOK- twoja ulubiona książka, gdzie pojawiły się istoty fantastyczne.

HARRY POTTER. Nic dodać nic ująć.


JAMNIK- najdłuższa seria książek, jaką przeczytałeś(lub zacząłeś i nie skończyłeś)

Petty Lttle Lars. Przeczytałam pierwszych pięć części, ale gdy odkryłam, że mają one ponad dziesięć tomów to odpuściłam.


KOŃ-książka, dzięki której poczułeś się wolny(inaczej- taka, która dała Ci na coś nadzieję).

Jest to między innymi książka Colleen Hoover Hopeless .


OSIOŁ- książka, którą miałeś ochotę zostawić, ale ją doczytałeś a zakończenie Ci się podobało.

Było to zdecydowanie Gwiazd Naszych Wina . W sumie nie mam pojęcia dlaczego.



TCHÓRZOFRETKA- książka, w której bohater/ka, wydawał Ci się strasznie tchórzliwy i niezdecydowany.

Q z papierowych miast po części. Wtedy, gdy wyszedł w nocy razem z Mrgo. Tak, zdecydowanie wtedy.



LEW- książka z bohaterką-bohaterem nieustraszonym i odważnym.

IGRZYSKA  ŚMIERCI!!!



OWCA- książka, w której bohater/bohaterka wzbudzili u Ciebie współczucie.

 Hazel i Augustus. Ale przede wszystkim Sky z Hopeless i Emma z serii Oddechy.



KRET- książka, po którą sięgnąłeś w ciemno, nie znając fabuły ani autora.

Collide. Był to zdecydowanie mój łup w ciemno, ale dobrze trafiony.



WILK- książka przepełniona tajemniczością i grozą, ale też pięknem.
Gra o tron. Myślę, ze fani zarówno serialu jak i książki wiedzą o czym mówię.


NIETOPERZ- książka, przez którą zarwałaś noc.

Girl Online  by Zoe Sugg. Czytałam ją do 4:00 z zapartym tchem.



DIABEŁ TASMAŃSKI- książka, która strasznie Cię irytowała i miałaś zamiar rzucić nią o ścianę.

Myślę, że była to troszkę Następczyni Kiery Cass. Lecz tylko na początku.
 
I to już wszystko na dziś. Ja nie nominuję nikogo, ale jeżeli jesteś moim czytelnikiem i masz ochotę to zrób ten tag na dole w komentarzu lub napisz mi go w e-mailu. Dajcie znać w komentarzach co ciekawego czytacie i do następnego razu. ;)


10 komentarzy:

  1. Ja obecnie czytuję Harrego Pottera.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super. Ja już jestem po odświeżeniu sobie książek tego lata. Robię tak co roku.
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Witaj kochana!
    O matko ten tag to bomba :D. Ahh.. tyle pozycji do przeczytania ^^. Nie wiem czy się kiedykolwiek z tym wyrobię :P
    Pozdrawiam :* :* :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Ci za zrobienie tego Tagu :*
    Ja również wspolczulam zarowno Sky jak I Holderowi.
    Szkoda, że nie mozesz się wciągnąć w Czerwona królowa- ja sie zakochałam i ze zniecierpliwoscia czekam na kolejną część :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę próbować z Czerwoną Królową we Wrześniu. Jeszcze raz dziękuję ci za nominację do tego tagu.
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Też zamierzam zrobić ten TAG na blogu :) Ciekawe odpowiedzi :)
    www.oczytane.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Pretty Little Liars!
    Polecam, naprawdę. Wiem, że ilość tomów odstrasza, ale historia wciąga niemiłosiernie i wierzę, że dasz radę dotrwać chociaż do ósmego tomu (jeszcze trzyy!), bo to ósmy jest tak naprawdę kluczowy :)

    Nowa recenzja, zapraszam!
    www.przerwa-na-ksiazke.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli przeczytałeś/aś mój post to proszę, zostaw komentarz.
Wasze komentarze motywują do regularnego pisania postów.
Staram się odpisywać na każdy komentarz, a jeżeli prowadzisz bloga to zostaw link do niego, a na pewno zajrzę do ciebie, zostawię komentarz, a może nawet zaobserwuję. ;)