piątek, 7 sierpnia 2015

Albo Albo TAG


Dziś przychodzę do was z tagiem 'Albo albo'. Jeżeli chodzi o ten tag to nie zostałam do niego nominowana, ale pomyślałam, że i tak go zrobię. Jeśli więc jesteście ciekawi moich odpowiedzi to zapraszam do dalszej części tego posta. ;)

Wolisz czytać tylko trylogie czy tylko powieści jednotomowe ?
Szczerze mówiąc wolę trylogie i serie niż powieści jednotomowe. No może nie teraz, bo latem tylko czytam powieści jednotomowe, ale ogółem wolę trylogie. Nie wiem z czego to wynika, ale tak po prostu jest.

Wolisz czytać tylko autorki czy tylko autorów ?
Książki, które znajdują się na mojej półce są w 3/4 napisane przez kobiety, więc myślę, ze to o czymś świadczy. ;)
  
Wolisz kupować tylko w Empiku czy tylko w księgarniach internetowych ? 
Zdecydowanie wolę zakupy przez internet. Po pierwsze: nie muszę nigdzie wychodzić. Po drugie: książki w księgarniach internetowych są tańsze. Po trzecie: jeżeli zamówię 15 książek na raz to nie muszę tego dźwigać, bo kurier mi to dostarczy pod same drzwi.      

Wolisz by wszystkie książki zostały zekranizowane jako film czy jako serial ?
Wolę, aby zostały zekranizowane jako serial, ponieważ wtedy będą zawierać więcej szczegółów z książki. W filmie ponad połowa informacji zostałaby pominięta.

Wolisz czytać pięć stron dziennie czy pięć książek tygodniowo ?
Wolałabym czytać pięć książek tygodniowo, ponieważ przeliczając to na strony na jeden dzień i biorąc pod uwagę mój plan dnia to wyszłoby, że czytałabym 20 stron dziennie.    

Wolisz być profesjonalnym recenzentem czy autorem ?
Jestem recenzentem, choć do perfekcji to mi daaaaaleko, ale myślę, że nie chciałabym być autorem (czego w przyszłości nie wykluczam), ponieważ strasznie źle znoszę krytykę. Staram się nad tym pracować.

Wolisz czytać w kółko 20 ulubionych książek czy sięgać tylko po nowe ?
Oczywiście, że wolę sięgać po nowe. Czytanie tych samych książek w kółko zaczęłoby mnie nudzić. 

Wolisz być bibliotekarzem czy sprzedawcą książek ?
Wolę być sprzedawcą książek, ponieważ słyszałam, że aby być teraz bibliotekarzem musisz mieć magistra z polskiego. Nie wiem czy to jest prawda, ale nie zamierzam się do tego przymierzać, bo pomyślcie magister...Z POLSKIEGO!!!

Wolisz czytać tylko ulubiony tym literatury czy wszystko poza nim ?
Nie jestem w stanie odpowiedzieć na to pytanie, ponieważ nie mam ulubionego typu literatury i czytam po trochu wszystkiego.

Wolisz czytać tylko książki fizyczne czy tylko e-booki ?
Zdecydowanie fizyczne książki. Nie jestem w stanie wysiedzieć z czytnikiem w ręce dłużej niż pół godziny. A z fizyczna kopią ksiązki mogłabym przesiedzieć calutki dzień.
   
Do tagu nie nominuję nikogo, ale zachęcam do zrobienia go tych , którzy jeszcze tego nie zrobili. 
Co przeczytaliście w ostatnim czasie? Mnie pochłonęła powieść Collide , której recenzja pojawi się 20.08.
Dajcie znać w komentarzach i do następnego razu. ;)   
   

4 komentarze:

  1. Mam dokładnie tak samo z większością pytań ;)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe odpowiedzi. Ja odpowiedziałabym zupełnie inaczej.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma zupełnie inne przyzwyczajenia i gust.
      Pozdrawiam

      Usuń

Jeżeli przeczytałeś/aś mój post to proszę, zostaw komentarz.
Wasze komentarze motywują do regularnego pisania postów.
Staram się odpisywać na każdy komentarz, a jeżeli prowadzisz bloga to zostaw link do niego, a na pewno zajrzę do ciebie, zostawię komentarz, a może nawet zaobserwuję. ;)