niedziela, 9 sierpnia 2015

#3 Liebster Blog Award


Hej Wszystkim! Do LBA zostałam nominowana, przez White Black Books z bloga http://whiteblackbooks.blogspot.com . Bardzo dziękuję za nominację do tego tagu. Jeżeli chcecie dowiedzieć się jak odpowiedziałam na zadane mi pytania to serdecznie zapraszam.

Liebster blog jest to wyróżnienie otrzymywane od innego blogera. Osoba z wyróżnionego bloga odpowiada na 11 pytań zadanych przez osobę, która tego bloga wyróżniła. Następnie również nominuje 11 osób, podając informację o nominacji na ich blogach i zadaje 11 pytań. 
Lecz ja dziś pominę zasady i odpowiem tylko na zadane mi pytania, ponieważ niedawno (25.07.) nominowałam jedenaście osób i zadałam im pytania, a że było to całkiem niedawno to nie widzę sensu nominowania kolejnych osób. Zaczynamy!



Pytania :
1. Jaka jest według ciebie najlepsza książka na wakacje?
Każda. Dla mnie nie ma znaczenia co to jest. Bylebym miała, co czytać.
2. Dlaczego lubisz czytać?
Ponieważ mnie to odpręża.
3.  Pogoda, która sprawia, że mam ochotę czytać to...
DESZCZ
4. Najlepsza książka na podróż to...
KAŻDA KSIĄŻKA JEST IDEALNA NA PODRÓŻ.
5. Jaka jest najdroższa i najtańsza książka jaką kupiłaś?
Najdroższa książka jaką kupiłam to to pakiet Harryego Pottera, a najtańsza książka którą kupiłam to  Do wszystkich chłopców, których kochałam.
6. Jaką książkową super moc chciałabyś mieć?
Robienie pięknych zakładek.
7. Czy kiedykolwiek żałowałaś, że przeczytałaś jakąś książkę? Jeżeli tak, to jaką ?
Nie. Jeżeli książka mi się nie podoba to nie znaczy, że żałuję, że ją przeczytałam. To są dwie różne sprawy.
8. Lektura szkolna, która w 100% zasługuje na to, żeby nią być.
Kamienie na szaniec.
9. W jaki sposób zazwyczaj oznaczasz swoje ulubione momenty cytaty z książek ?
Do tej pory robiłam to za pomocą karteczek samoprzylepnych, ale od niedawna zaczęłam prowadzić dwa zeszyty. Jeden na cytaty, a drugi na ulubione książki itd.
10. Jaka jest twoja książka życia ?     
Myślę, że jeszcze kiedyś znajdę taką książkę.
11. Jak myślisz, co sprawiło, że odpowiadasz na te pytania?
Nie mam pojęcia. Ale cieszę się, że mi je zadano.

Mam nadzieję, że podobały wam się moje odpowiedzi. Do następnego razu. ;)

     

8 komentarzy:

  1. Hej :) ja też uważam że Kamienie na szaniec to książka idealna na lekturę, która każdy powinien przeczytać :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nareszcie znalazła się osoba, która podziela moje zdanie na ten temat. Dziękuję.
      Pozdrawiam i zachęcam do zaobserwowania bloga.

      Usuń
  2. Gratulacje z okazji kolejnej nominacji. Ciekawe odpowiedzi, choć nie ukrywam, że pytania są jakieś dziwne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pytania są jak najbardziej normalne moim zdaniem. Ale dziękuję za komentarz.
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Gratuluję nominacji :*. Ja też uwielbiam "Kamienie na szaniec", jedna z lektur które mi się naprawdę podobały ;). Również ostatnio zaczęłam prowadzić zeszyt z cytatami, tyle ich było że przez co najmniej 2 godziny siedziałam i przepisywałam :D
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książkoholicy kochający Kamienie na Szaniec łączmy się!!!
      Jak ja zaczęłam prowadzić ten zeszyt to cały dzień mi zeszło na przepisywaniu. ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Dzięki za odpowiedzenie na pytania, jest mi bardzo miło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja dziękuję ci za nominację.
      Pozdrawiam

      Usuń

Jeżeli przeczytałeś/aś mój post to proszę, zostaw komentarz.
Wasze komentarze motywują do regularnego pisania postów.
Staram się odpisywać na każdy komentarz, a jeżeli prowadzisz bloga to zostaw link do niego, a na pewno zajrzę do ciebie, zostawię komentarz, a może nawet zaobserwuję. ;)