niedziela, 2 sierpnia 2015

[07] Hopeless by Colleen Hoover

Książkę Hopeless odkryłam dzięki zagranicznemu booktube'owi. Nie pamiętam teraz, z którego konkretnie kanału dowiedziałam się o istnieniu tej jakże fantastycznej autorki. W każdym bądź razie, gdy obejrzałam kilkanaście recenzji pochwalających tę powieść postanowiłam, że muszę ją mieć. Udałam się na stronę empiku z zamiarem przekonania się, czy książka w ogóle jest wydana w Polsce. Nie wyobrażacie sobie jak bardzo byłam podekscytowana tym, że książka jest już na polskim rynku wydawniczym. Jako, że zbliżały się mikołajki postanowiłam wykorzystać tę okazje i zakupić sobie tę książkę w ramach prezentu mikołajkowego. Ale przez to, że dostałam mnóstwo książek na święta zapomniałam o niej. Aż do teraz. 

Colleen Hoover jest autorką bestselerowych powieści z listy 'New York Timesa'. Obecnie mieszka w Teksasie wraz z mężem i trzema synami. Uwielbia muzykę, filmy i dietetyczną colę.


Czasem odkrycie prawdy może odebrać nadzieję szybciej niż wiara w kłamstwa.To właśnie uświadamia sobie siedemnastoletnia Sky, kiedy spotyka Deana Holdera. Chłopak dorównuje jej złą reputacją i wzbudza w niej emocje, jakich wcześniej nie znała. W jego obecności Sky odczuwa strach i fascynację, ożywają wspomnienia, o których wolałaby zapomnieć. Dziewczyna próbuje trzymać się na dystans – wie, że Holder oznacza jedno: kłopoty. On natomiast chce dowiedzieć się o niej jak najwięcej. Gdy Sky poznaje Deana bliżej, odkrywa, że nie jest on tym, za kogo go uważała, i że zna ją lepiej, niż ona sama siebie. Od tego momentu życie Sky bezpowrotnie się zmienia.


Książka jest tak genialna jak to wszyscy opisują, a może nawet bardziej. Sam pomysł na fabułę jest tak dobry, ze autorka powinna zarobić za niego miliardy dolarów. A ta cudowna fabuła została wzbogacona o wspaniały romans dwojga nastolatków -Sky i Holdera- ,którzy kochają się w sposób niezrozumiały czasem nawet dla najstarszych małżeństw. Są po prostu parą idealną. Zżyłam się z nimi niesamowicie. Zabierając się za czytanie tej książki nie miałam pojęcia, że zahacza ona o tak intrygujące relacje. W tej książce jest po prostu wszystko czego od niej oczekiwałam.

Serdecznie polecam tę książkę wszystkim, którzy chcą przeczytać powieść z genialnym romansem i ogromnymi niespodziankami w tle . A co wy ostatnio przeczytaliście? Dajcie znać w komentarzach i do następnego razu. ;)

10 komentarzy:

  1. Świetna recenzja. Kocham tę książkę, a przez twoją recenzję mam ochotę przeczytać ją jeszcze raz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za ciepłe słowa.
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Uwielbiam Hopeless. Nie wiem nawet jak to wyrazić słowami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Nie da się opisać tej książki słowami.
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. "Hopeless" to książka, która mnie zaskoczyła. Naprawdę mi się podobała! Tak samo jak "Losing hope" i "Szukając Kopciuszka". To chyba wyjaśnia posiadanie kubka z napisem "I'm losing hope"? :D Takie dwuznaczne tekściki zawsze mi się podobają! A jeśli chodzi o postaci... Six jest świetna :D

    Nowa recenzja! Zapraszam ;)
    www.przerwa-na-ksiazke.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez mam kubek z takim napisem !!!
      pozdrawiam

      Usuń
  4. Muszę się zabrać za tą książkę ^^
    Świetna recenzja
    Pozdrawiam :*
    cynamonkatiebooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej dziękuję za ciepłe słowa.
      Pozdrawiam

      Usuń

Jeżeli przeczytałeś/aś mój post to proszę, zostaw komentarz.
Wasze komentarze motywują do regularnego pisania postów.
Staram się odpisywać na każdy komentarz, a jeżeli prowadzisz bloga to zostaw link do niego, a na pewno zajrzę do ciebie, zostawię komentarz, a może nawet zaobserwuję. ;)