niedziela, 5 lipca 2015

Tea Book TAG


Po kilkudniowej przerwie jaką miałam postanowiłam dodać jakiegoś lekkiego i przyjemnego posta. Przeszukując internet trafiłam na Tea Book Tag . Zrobiła go na swoim blogu Iza z bloga Isabelczyta .
Bardzo spodobały mi się pytania do tego tagu, więc postanowiłam  na nie odpowiedzieć. Jeżeli jesteście ciekawi pytań i moich odpowiedzi jakich udzieliłam na te pytania to Zapraszam!



CZARNA HERBATA, czyli twój ulubiony klasyk.

Mam dwa ulubione klasyki odkąd przeczytałam
Rok 1984 - George Orwell
Oprócz Dumy i Uprzedzenia - Jane Austen to właśnie ta powieść pana Orwella mnie ujęła.


ZIELONA HERBATA, czyli książka tak nudna, że przy jej czytaniu zasypiasz.

Zasypiam przy prawie każdej lekturze, ale jedną książką, która nie była moją lekturą, a przy niej zasnęłam była pierwsza część serii o Harrym Potterze - J.K. Rowling.


CZERWONA HERBATA PU-ERH, czyli książka w której bohaterowie ciągle się przemieszczają.

SERIA:  DARY ANIOŁA!!!!!!
Jest to seria opowiadająca o przygodach Clary i ...
A zresztą tutaj nie trzeba nic dodawać, więc przejdźmy dalej. 


HERBATA OOLONG, czyli książka, której poświęca się zbyt mało uwagi.

Według mnie jest to Pułapka Uczuć - C.  Hoover.
(Recenzja już wkrótce!) 
Przez to, że Ugly Love i Hoopless tej autorki odniosły taki sukces ta książka zostaje często pominięta przez czytelników.


BIAŁA HERBATA, czyli książka niezasłużenie popularna.

Myślę, że jest to seria książek Pamiętniki Wampirów - L.J. Smith. Co do serialu to jest GENIALNY!, ale książki są wręcz...nijakie.


HERBATA YERBA MATE, czyli książka, przy której trzeba przebrnąć przez pierwsze rozdziały, aby akcja się rozwinęła.

Jest to dla mnie zdecydowanie Elita - Kiery Cass. Akcja w tej książce rozwinęła się mniej więcej
w połowie całej książki, wiec ten egzemplarz idealnie nadaje się do tej kategorii.


HERBATA ZIOŁOWA, czyli książka, którą czytano ci na dobranoc gdy byłaś mała.

Gdy byłam mała i mojej siostry nie było jeszcze na świece to mama czytała mi bardzo dużo bajek, ale gdy Hania (moja siostra) się urodziła przestała mi czytać. Myślę, że najbardziej lubiłam jak czytała mi Baśnie Ch. Andersena.


HERBATA OWOCOWA, czyli twoja ulubiona lekka książka.

Mam ich kilka, ale moimi najulubieńszymi w ostatnim czasie są : Eleonora i Park - Rainbow Rowell. (Recenzja już jest na blogu) i Do Wszystkich chłopców, których kochałam.


ICED TEA, czyli książka, która zmroziła ci krew
w żyłach.

Jest to zdecydowanie Carrie - Stephen King. Jest to jak na razie jedyna książka tego autora, którą przeczytałam, ale zdecydowanie najstraszniejsza ze wszystkich, które do tej pory przeczytałam.


ROZLANA HERBATA, czyli kogo taguję.

Ciebie. Tak. Właśnie ciebie. Nie oglądaj się. To właśnie o ciebie chodzi. Gdy zdecydujesz się zrobić ten tag na swoim kanale lub blogu pozostaw mi link do twojego bloga w komentarzu z podpisem "ODPOWIEDŹ".




Ten tag był bardzo przyjemny i mam nadzieję, że wam również się spodobał. Napiszcie mi w komentarzach o swoich planach na wakacje. Trzymajcie się ciepło i do następnego razu. ;)


11 komentarzy:

  1. Ale super, że zrobiłaś ten tag! *o* Zasnęłaś przy Harrym?? :o

    Pozdrawiam,
    isabelczyta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tag bardzo mi pasował, więc postanowiłam go zrobić. A co do Harrego to nie wiem jak to się stało. Ale pocieszeniem jest to , że zasnęłam tylko przy pierwszej części. ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Pamiętniki wampirów to kiedyś był mój ulubiony serial :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja od początku Lipca zaczęłam oglądać od samego początku.
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Nominowałam Cię do LBA, więcej na: http://someculturewithme.blogspot.com/2015/07/poznaj-mnie-lepiej-czyli-liebster-blog.html :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć.
    Wyjątkowo spodobał mi sie ten tag i postanowiłam na niego odpowiedzieć, więc gdybyś miała ochotę- zapraszam (http://monde-livres.blogspot.com/2015/07/tea-book-tag.html).
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z ogromną przyjemnością zajrzę. Dziękuję za odwiedzenie bloga i zapraszam do obserwowania bloga.
      Pozdrawiam

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Mnie również bardzo się spodobał. ;)

      Usuń
  6. Jak uwielbiam Harry'ego, to muszę przyznać, że pierwsza część najnudniejsza. Dobrze, że zaczęłam od trzeciej części, bo mogłabym się w tej serii tak totalnie nie zakochać :). A tak się czuję w społeczności fanów Harry'ego jak w domu :).

    Moje odpowiedzi pod:
    http://stronapostronie2017.blogspot.com/2017/06/herbaciany-tag-ksiazkowy.html

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli przeczytałeś/aś mój post to proszę, zostaw komentarz.
Wasze komentarze motywują do regularnego pisania postów.
Staram się odpisywać na każdy komentarz, a jeżeli prowadzisz bloga to zostaw link do niego, a na pewno zajrzę do ciebie, zostawię komentarz, a może nawet zaobserwuję. ;)