sobota, 18 lipca 2015

Social Media Book TAG




Z powodu tego, że gdy wy czytacie tego posta ja jestem obecnie w Bułgarii i nie mam dostępu do internetu, postanowiłam napisać posta, który będzie przyjemny dla nas wszystkich. Tak więc padło na kolejny TAG. Tym razem jest to Social Media Book Tag. Mam nadzieję, że post wam się spodoba. Dajcie znać w komentarzach, co planujecie sobie zakupić w najbliższym czasie? Pozdrawiam i do następnego razu. ;)

Twitter
Twoja Ulubiona Krótka Książka
Dla niektórych to wcale nie jest krótka książka, ale w porównaniu do książek, które stoją na mojej półce to uwierzcie mi, że jest to krótka książka. 

Facebook
Książka, którą każdy przeczytał i poczułeś presję by też ją przeczytać

Pamiętam, że moja mama zawsze oglądała ten film, gdy w telewizji nie było nic ciekawego. I za każdym razem opowiadała mi o rzeczach, które były inne w książce. Pewnego razu wszystkie moje koleżanki po obejrzeniu filmu były tak zachwycone, że przeczytały książkę. To właśnie one wywarły na mnie presję. Musiałam przeczytać tę książkę, aby mieć o czym z nimi rozmawiać. Po dziś dzień jestem im wdzięczna, że 'zmusiły' mnie do przeczytania jej. 

Tumblr
Książka, którą przeczytałaś zanim to było modne.

Igrzyska Śmierci pierwszy raz przeczytałam w wersji anglojęzycznej. Pamiętam, że gdy chodziłam po szkolnym korytarzu z tą książką to nikt nie chciał jej przeczytać, a gdy wyszedł film to od razu wszyscy rzucili się na tę serię. A Gwiazd naszych wina przeczytałam rok przed premierą filmu. Było warto. Fajnie było oglądając film przypominać sobie sceny z książki i porównywać je z tymi w filmie.

Nasza Klasa
Książka, o której nie pamiętasz czy ci się podobała czy nie.

Tej książki nie pamiętam w ogóle. Wiem, że przeczytałam ją około roku temu, ale nic więcej na temat tej pozycji wam powiedzieć nie mogę.

Instagram
Książka, która była tak ładna, że musiałaś zrobić jej zdjęcie.

To pytanie wcale nie jest takie proste, ponieważ ja robię zdjęcia praktycznie każdej książce jaką zdobędę. Ale ostatnio zachwycam się okładką 'Króla Kruków'.

Youtube
Książka, której ekranizację chciałabyś zobaczyć. 

Jest to na pewno seria rywalki. Ale chciałabym równiez zobaczyć ekranizację 'Hopeless' Colleen Hoover. 

Lubimy Czytać
Książka, którą wszystkim polecasz.

Nic dodać nic ująć. Wszyscy na pewno wiedzą , dlaczego wszystkim polecam te książki.

2 komentarze:

Jeżeli przeczytałeś/aś mój post to proszę, zostaw komentarz.
Wasze komentarze motywują do regularnego pisania postów.
Staram się odpisywać na każdy komentarz, a jeżeli prowadzisz bloga to zostaw link do niego, a na pewno zajrzę do ciebie, zostawię komentarz, a może nawet zaobserwuję. ;)