piątek, 31 lipca 2015

Girl Online TAG


Odkryłam ten tag dzięki Darii z Wiecej Ksiazków ,  gdy odpowiedziała na niego u siebie na kanale.
A wczoraj Natalia z bloga Książka Uskrzydla również postanowiła odpowiedzieć na ten tag. Zatem ja po obejrzeniu najnowszego vloga Zoelli oraz  odkryciu okładki i tytułu drugiej części Girl Online postanowiłam, że również odpowiem na ten tag. Tak więc zapraszam serdecznie na Girl Online Tag .

Girl Online, czyli książka, która była twoją tajemnicą.
Jest to zdecydowanie After. Płomień pod moją Skórą . Jedyne co wiedziałam o tej książce to było to, ze akcja rozwija się w koledżu, a główna bohaterka zmienia się pod wpływem jakiegoś chłopaka. Aha i jeszcze, że wcześniej było to opowiadanie internetowe.   

Penny, czyli bohaterka niepewna siebie.
Można powiedzieć, że po części niepewna siebie jest Lara z powieści Jenny Han Do wszystkich chłopców, których kochałam . No bo przecież ona boi się przyznać, że naprawdę kochała tych chłopaków, co czyni ją w moim odczuciu niepewną siebie. 

Noah, czyli bohater, który skradł Twoje serce.  
Jest ich wielu, ale jeżeli miałabym wybierać jednego to na pewno podałabym Maxona z serii Rywalki

Pan Beaconsfield, czyli bohater, który za bardzo się stara.
Tutaj po części tez mogłabym podać Maxona, ponieważ to on naciska na Ami, aby szybciej wyjawiła mu swoje uczucia, ale... nie. Pozostanę jednak przy Maxonie, ale nie jest on denerwującą postacią, tylko troszkę za szybko by chciał wszystko dostać podane na tacy.

Megan, czyli denerwujący bohater poboczny.
Zdecydowanie Molly z After. Płomień pod moją Skórą . Nic dodać nic ująć.

Zoella, czyli twój ulubiony autor.
Colleen Hoover!!! Jest to jedna z niewielu autorek, którą pokochałam od pierwszego zdania napisanej przez nią książki. Jej książki pozostaną w mojej pamięci na bardzo, bardzo długo.

Do zrobienia tego tagu nominuję: 
Izę z bloga Isabelczyta 
Klaudię z bloga  Totallbooknerd
Alicję z bloga Siostry w Bibliotece

Mam nadzieję, że podobał wam się ten tag i zachęcam do zrobienia go u siebie lub tutaj w komentarzach. Dajcie znać w komentarzach co aktualnie czytacie i czy wy również wybieracie się na ekranizację papierowych miast . Trzymajcie sie ciepło i do następnego razu.

6 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy tag. nie widziałam go jeszcze nigdzie, ale chyba będę musiała to nadrobić. I co do Maxona w 4 pytaniu to totalnie się z tobą zgadzam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie. Jesteś pierwszą osobą, która się ze mną zgadza w tej kwestii.
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Oo, nigdy tego tagu nie widziałam. Fajny!

    www.przerwa-na-ksiazke.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. mm.. Bardzo fajny Tag... tylko szkoda, że jeszcze nie przeczytałam "Girl online" ^^
    Pozdrawiam :*
    cynamonkatiebooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aby zrobić ten tag nie musisz mieć przeczytanej Girl Online. Tag jest dla każdego. Nawet dla osób, które jeszcze tej książki nie przeczytały.
      Pozdrawiam i zachęcam do zrobienia tagu na swoim blogu.

      Usuń

Jeżeli przeczytałeś/aś mój post to proszę, zostaw komentarz.
Wasze komentarze motywują do regularnego pisania postów.
Staram się odpisywać na każdy komentarz, a jeżeli prowadzisz bloga to zostaw link do niego, a na pewno zajrzę do ciebie, zostawię komentarz, a może nawet zaobserwuję. ;)