środa, 29 lipca 2015

July Wrap-Up



Lipiec dobiega już końca, co wiąże się z tym, że połowa wakacji już za nami. Ale w tym poście nie chodzi o to, aby dobijać ludzi zbliżającym się rokiem szkolnym tylko, aby podsumować moje czytelnicze osiągnięcia, które chciałam spełnić w Lipcu. I po części mi się to udało. Zapraszam na Lipcowy Wrap-Up.

W Lipcu udało mi się przeczytać aż 5 książek:


Jestem bardzo zadowolona z tego ile przeczytałam w tym miesiącu. Jak pewnie wiecie byłam na krótkim 12-dniowym urlopie w Bułgarii i dlatego bałam się, że nie będę miała w ogóle czasu na czytanie.  Na całe szczęście okazało się, że nie było tak źle. Próbowałam skończyć 'Króla Kruków', ale chyba muszę poczekać z tą książką do Września. Tak, więc tez zrobiłam. Poza recenzjami powyższych książek na moim blogu pojawił się pierwszy post z serii Ulubieńcy , odpowiedziałam na Tea Book Tag oraz na Social Media Book Tag, odpowiedziałam na kolejną nominację do Liebster Blog Awards. Poza tym rozpoczęłam nową serię na moim blogu o nazwie "MonicasPhotos" , w której pokazuję wam w formie zdjęć , co się działo u mnie w danym miesiącu.

W Lipcu bardzo dużo się działo i jestem dumna z tego jak wiele udało mi się w tym miesiącu dokonać.
A wy co ciekawego przeczytaliście w tym miesiącu? Dajcie znać w komentarzach i do następnego razu. ;)

16 komentarzy:

  1. Przeczytałaś świetne pozycje, ja z tego przeczytałam Hopeless i mam zamiar Pułapkę uczuć.
    Pozdrawiam,
    isareadsbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pułapkę uczuć naprawdę polecam.
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Gratulacje! <3 Zazdroszczę Bułgarii D:

    Zapraszam do mnie na konkurs!^^
    isabelczyta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z chęcią wezmę udział. Dziękuję ci za ciepłe słowa.
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Chciałam ci pogratulować wyjazdu i jestem pod wrażeniem ile udało ci się dokonać podczas tego miesiąca.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za ciepłe słówka.
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Czytałam "Hopeless" już dawno temu a do "Pułapki uczuć" jakoś mnie nie ciągnie. Zazdroszczę wyjazdu, ja niestety w tym roku zostaje w domu ;)
    gabxreadsbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś cię zachęci ta powieść. Na pewno w przyszłym roku gdzieś wyjedziesz. Ja w zeszłym roku też nigdzie nie byłam.
      Pozdrawiam

      Usuń
  5. Książki Coleen bardzo mi się podobały ;) Przeczytałam "Hopeless", "Losing hope" i "Szukając Kopciuszka". Bardzo fajne powieści (ta ostatnia to taka nowelka) ;)
    Jestem ciekawa, jak Tobie podobają się jej dzieła ;)

    Zapraszam do siebie (dodałam Cię do ulubionych na moim blogu!)
    www.przerwa-na-ksiazke.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kocham książki Colleen Hoover i już nie mogę się doczekać aż zabiorę się za Nieprzekraczalną Granicę.
      Pozdrawiam

      Usuń
  6. Bardzo chcę przeczytać książki Colleen Hoover, natomiast co do After - czytałam to na internecie jako ff i jakoś mnie nie zaciekawiło.

    http://biblioteczka-eileenjoy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książki Colleen Hoover polecam ci serdecznie, a co do After to...takie 'książki' trzeba lubić. Wiadomo, że gusta są różne i nie każda książka spodoba się każdemu.
      Pozdrawiam

      Usuń
  7. Wynik bardzo dobry,a najważniejsze, że jesteś zadowolona. :) U mnie ciężko ostatnio z czytaniem przez słabe samopoczucie, ale pod koniec lipca zaczęłam nadganiać troszeczkę i prawdopodobnie również skończę miesiąc z pięcioma pozycjami na koncie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ja jestem chora to też nie mam ochoty na czytanie. Dziękuję ci za ciepłe słowa.
      Pozdrawiam

      Usuń

Jeżeli przeczytałeś/aś mój post to proszę, zostaw komentarz.
Wasze komentarze motywują do regularnego pisania postów.
Staram się odpisywać na każdy komentarz, a jeżeli prowadzisz bloga to zostaw link do niego, a na pewno zajrzę do ciebie, zostawię komentarz, a może nawet zaobserwuję. ;)