sobota, 25 lipca 2015

# 2 Liebster Blog Award




Hej Wszystkim! Do LBA zostałam nominowana, przez Anię z bloga AniaBloguje . Bardzo dziękuję
za nominację do tego tagu. Jeżeli chcecie dowiedzieć się jak odpowiedziałam na jej pytania to serdecznie zapraszam.

Liebster blog jest to wyróżnienie otrzymywane od innego blogera. Osoba z wyróżnionego bloga odpowiada na 11 pytań zadanych przez osobę, która tego bloga wyróżniła. Następnie również nominuje 11 osób, podając informację o nominacji na ich blogach i zadaje 11 pytań.

Pytania Ani :
1. Ile książek liczy twoja biblioteczka?
     Około 150 książek.
2. Jaka była najgorsza książka oprócz lektury jaką przeczytałeś?
     "Tego Lata Stałam się Piękna"
3. Jakie jest twoje ulubione danie?
      Zupa Pomidorowa
4. Wolisz ciepło czy zimno?
      Ciepło ale nie za ciepło i zimno ale nie za zimno.
5. Jaka książka sprawiła, że zacząłeś nałogowo czytać?
      Kamienie na Szaniec
6. Jaka jest twoja ulubiona książka z twojej biblioteczki?
     Seria Rywalki 
7. Jaki gatunek książek lubisz najbardziej czytać?
     Fikcje i Fantasy
8. Czy chętnie pożyczasz swoje książki innym?
     Nie. Nigdy nie pożyczam książek.
9. Możesz wybrać jedną, dowolną nadprzyrodzoną zdolność. Co wybierzesz?
    Latanie
10. Jaki kraj chciałbyś zobaczyć?
    Chiny
11. Wolałbyś być dzieckiem boga greckiego czy rzymskiego? Kto byłby twoim boskim rodzicem?
     Greckiego. Zeus.

Moje Pytania:
1.  Bohater w którym zakochałaś się od pierwszych wersów książki.
2.  Gdzie najbardziej lubisz czytać?
3.  Ulubiona książka jednotomowa.
4.  Jaki język jest twoim ulubionym?
5.  Czy umiesz czytać i oglądać tv jednocześnie?
6.  Czy słuchasz muzyki czytając?
7. Jaka jest twoim zdaniem najlepsza książka wydana w 2014r. ?
8. Czego używasz jako zakładek?
9. Masz swoją biblioteczkę czy dzielisz może ją z kimś innym?
10. Jak są poukładane twoje książki na twojej biblioteczce? 
11. Jakiej książki chciałabyś zobaczyć ekranizację?

Nominuję:


 Życzę powodzenia nominowanym i do następnego razu.


 

16 komentarzy:

  1. Bardzo dziękuję za nominację. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała przyjemność po mojej stronie. Serdecznie zapraszam do obserwowania i odwiedzania bloga.

      Usuń
  2. Dziękuję Ci za nominacje. Duża ta Twoja biblioteczka. Moja twojej do pięt nie dorasta

    Pozdrawiam
    blog--ksiazkoholiczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno z czasem i twoja będzie tak pełna jak moja.
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Gratulacje z okazji kolejnej nominacji do LBA.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kamienie na szaniec to świetny początek czytelniczej przygody :>

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dziękuję za nominację <3 Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dziękuję za nominację, na pewno odpowiem na nominację kiedy uporam się z resztą zaplanowanych recenzji :)
    Pozdrawiam,
    isareadsbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za chęć odpowiedzenia na nominację. Daj znać, gdy już to zrobisz.
      Pozdrawiam

      Usuń
  7. Nominowałam cię do LBA, mam nadzieję, że odpowiesz na pytania:)
    whiteblackbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nominację. Na pewno odpowiem na pytania, ale będzie to później ponieważ dopiero wstawiłam posta z jedną nominacją. Myślę, że w Sierpniu na pewno na nie odpowiem.
      Pozdrawiam i zapraszam do obserwowania bloga.

      Usuń
  8. Gratuluję nominacji :) Wow! 150 książek to naprawdę dużo :) Pozdrawiam
    www.oczytane.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ci za ciepłe słowa. Bardzo wiele one dla mnie znaczą.
      Pozdrawiam i zapraszam do zaobserwowania bloga.

      Usuń

Jeżeli przeczytałeś/aś mój post to proszę, zostaw komentarz.
Wasze komentarze motywują do regularnego pisania postów.
Staram się odpisywać na każdy komentarz, a jeżeli prowadzisz bloga to zostaw link do niego, a na pewno zajrzę do ciebie, zostawię komentarz, a może nawet zaobserwuję. ;)