wtorek, 28 lipca 2015

[06] Przypadkowe Szczęście by Abbi Glines

Ta książka wpadła w moje ręce właściwie przez przypadek. Była ona do kupienia w Biedronce, ale oprócz niej była też pierwsza i druga część trylogii Oddechy . Więc wysłałam moją mamę po te dwie pierwsze części serii, a moja mama jak to ona przyniosła mi coś zupełnie innego tłumacząc, że nie było tego co ja chciałam. Następnego dnia sama już poszłam do Biedronki i kupiłam co miałam kupić, bo o dziwo było wszystko co chciałam. Ale nie wiedziałam co zrobić z tą książką, którą kupiła mi mama. Postanowiłam ją w końcu zatrzymać. I na pewien moment o niej zapomniałam, aż do czasu, gdy moja przyjaciółka opowiedziała mi o autorce, której imię brzmiało Abbi Glines. Wtedy przypomniałam sobie o Przypadkowym Szczęściu. Niestety (albo stety) książka okazała się kolejnym pikantnym romansem. Nie wiedziałam jeszcze, że aż tak mi się on spodoba.

Autorką powieści jest 38letnia Abbi Glines zamieszkująca Birmingham w Alabamie. 

Życie poza domem jest dla Delli Sloane nowym doświadczeniem. Mroczne sekrety jej przeszłości nie były czymś, czym miała ochotę się dzielić z kimkolwiek. Nigdy by nie zrozumieli
Woods Kerrington nigdy nie był tym, którego przyciągały słabe kobiety. Wydawało mu się, że z nimi trzeba obchodzić się jak z jajkiem. A jemu nie chodziło o zaangażowanie, tylko o przyjemność. Noce pełne niegrzecznych zabaw to dokładnie to, co chciał, kiedy lustrował wzrokiem każdą gorącą laskę jaką spotkał na swojej drodze.
To, z czego nie zdawał sobie sprawy to to, że ona była krucha od pierwszego spotkania. Beztroska dziewczyna, która nie przejmuje się tym, co świat o niej myśli, była bardziej krucha niż mógłby sobie kiedykolwiek wyobrazić…


W książce jest dużo erotyki. W Afterze Anny Todd mi to  przeszkadzało, ale myślę, że powoli oswajam się z tym gatunkiem literatury i tutaj nawet mi się podobała. Nie mam jeszcze odwagi by sięgać po Greya, ale myślę, że i za niego w niedługim czasie się zabiorę. Bardzo podobał mi się sposób, a właściwie podejście Delli do życia. Ta jej chęć podróżowania i odkrywania świata zaszczepiła we mnie chęć zobaczenia czegoś zupełnie nowego. Zaciekawił mnie wątek choroby matki Delli. Jest to coś zupełnie innego dla mnie i na początku nie wiedziałam, co o tym myśleć, ale z czasem, gdy więcej nad tym pomyślałam, zaczęłam się z tm oswajać. Bohaterowie w powieści są świetnie wykreowani. Każdy z nich ma zupełnie odmienny charakter, co nadaje ich relacjom tytuł zorganizowanego chaosu.

Książka jest idealna dla tych, którzy szukają pikantnego romansu z chorobą psychiczną i motywem drogi
w tle. Serdecznie polecam wam tę pozycję i do następnego razu. ;)

8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Ja również pokochałam tę książkę.
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Nie lubię takich książek, wydają mi się takie... absurdalne. Te szczęście w miłości, pikantny romans i wszystko takie słodkie. Nie. Po prostu... niewiarygodne. Za to moja ciocia uwielbia takie książki, więc polecę! ;)

    Zapraszam do mnie (dodałam Twojego bloga do ulubionych): www.przerwa-na-ksiazke.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poleć tę serię cioci bo jestem pewna, że ją pokocha.
      Zapraszam cię do zaobserwowania bloga.
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Jeżeli będe miała ochote na takie romansidło to pożrę tę książkę z wielką chęcia. Dzięki :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja dziękuję ci za wczorajszą radę i dziękuję, że tu zaglądasz.
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Cała twórczość Abi Glines nadal przede mną, wygląda na to, że to naprawdę fajne książki ;)
    PS. bardzo podoba mi się układ Twojego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ci za cieplutkie słówka.
      Pozdrawiam

      Usuń

Jeżeli przeczytałeś/aś mój post to proszę, zostaw komentarz.
Wasze komentarze motywują do regularnego pisania postów.
Staram się odpisywać na każdy komentarz, a jeżeli prowadzisz bloga to zostaw link do niego, a na pewno zajrzę do ciebie, zostawię komentarz, a może nawet zaobserwuję. ;)