wtorek, 14 lipca 2015

[05] After. Płomień pod moją skórą by Anna Todd

Fanfiction o Harrym Stylesie, członku znanego na cały świat zespołu One Direction , zaczęła czytać moja siostra. Cały czas namawiała mnie abym przeczytała chociaż jeden rozdział. Była ona pewna, że mnie wciągnie to opowiadanie i z chęcią będę je czytać. Owszem zapowiadało się bardzo ciekawie, ale nie chciałam go czytać, ponieważ było ono dostępne tylko w internecie. A monitor komputera i ekran komórki strasznie niszczy oczy, więc gdy dowiedziałam się, że zostanie ono wydane w Polsce w formie papierowej byłam zadowolona. Nie wiedziałam tylko, że ta książka będzie tak...erotyczna.


Autorka mieszka w Teksasie. Swoją debiutancką powieść opublikowała na Wattpad. 
Zainteresowanie przerosło wszelkie jej oczekiwania! Anna ma doskonały kontakt z czytelnikami za pomocą Instagrama i Twittera, gdzie udostępnia zdjęcia, filmy, piosenki stworzone też przez czytelników.
Kiedy nie pisze uwielbia czytać, a jej ulubioną książką jest "Pięćdziesiąt twarzy Greya."


Książka opowiada o życiu Tessy, która właśnie rozpoczyna studia, a jej życie jest idealnie poukładane.  
Chce spełnić marzenia o pracy w wydawnictwie i jak najszybciej połączyć się z ukochanym Noah, który czeka na nią w rodzinnym mieście. Ale spotkanie Hardina, który wydaje się być jej całkowitym przeciwieństwem, wywróci jej życie do góry nogami. Hardin jest arogancki, zbuntowany i w niczym nie przypomina troskliwego Noah. Ale to on budzi w Tessie uczucia, jakich dotąd nie zaznała. Czy Tessa naprawdę podzieli swoje życie na te przed poznaniem Hardina i na to, co wydarzyło się później?



Nie da się ukryć, że w tej książce jest dużo erotyki. Moim zdaniem jest to jej jeden z większych minusów. Drugim z nich jest zdecydowanie język pisania. Widać po prostu, że było to wcześniej opowiadanie publikowane w internecie i każdy rozdział kończy się w takim miejscu, aby czytelnik bloga chciał odwiedzać go częściej. A teraz przejdźmy do plusów. Na pewno jest to szybkie czytanie. Książka pomimo tego, że nie jest wcale najcieńszą powieścią to czyta się ją bardzo przyjemnie i szybko. Wiele się w niej dzieje. Raz jesteśmy w jednym miejscu, a za chwilę już nas tam nie ma. No i bohaterowie. HARDIN. Nie wiem co takiego mają w sobie źli chłopcy, ale Hardin tak samo jak Daemon jest jednym z moich ulubionych chłopaków ze świata książek. Po prostu go kocham. A Tessa? Można powiedzieć, ze jest taką bohaterką, z która każda książkoholiczka i perfekcjonistka może się utożsamić. 

Osobiście bardzo serdecznie polecam tę książkę. Jeżeli chcecie sięgnąć po coś z erotyki, a nie chcecie od razu sięgać po Greya to polecam After. Ja na pewno zakupię sobie kolejne części. A wy co przeczytaliście w tym tygodniu? Dajcie znać w komentarzach i do następnego razu. ;)
 

4 komentarze:

  1. Bardzo ciekawa recenzja :).
    Sama mam zamiar zabrać się za tą książkę dopiero za jakiś czas.
    A ja przeczytałam serię "Grisza".

    Pozdrawiam i zapraszam na bloga ☺:
    http://odkawywoleksiazke.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa. Na pewno zajrzę na twojego bloga. Zapraszam do zaobserwowania mojego bloga i do stałego odwiedzania go.
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Ja też zaczęłam czytać to jako opowiadanie, ale tak dużo czytałam na telefonie że teraz noszę okulary.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja siostra tez będzie nosić okulary.
      Pozdrawiam i nie polecam czytania opowiadań na telefonach.

      Usuń

Jeżeli przeczytałeś/aś mój post to proszę, zostaw komentarz.
Wasze komentarze motywują do regularnego pisania postów.
Staram się odpisywać na każdy komentarz, a jeżeli prowadzisz bloga to zostaw link do niego, a na pewno zajrzę do ciebie, zostawię komentarz, a może nawet zaobserwuję. ;)