niedziela, 28 czerwca 2015

June Wrap-Up





Czerwiec powoli dobiega końca, więc przyszła pora na Czerwcowy Wrap-Up


Tak więc w Czerwcu udało mi się przeczytać 4 książki:
Zaczęłam też czytać 'Króla Kruków' , ale nie umiem się jakoś wciągnąć w tę opowieść. Dlatego pozostawiam sobie tę pozycję na Lipiec. Jestem zadowolona z tego ile przeczytałam, ponieważ Czerwiec był dla mnie bardzo zabieganym miesiącem. Poza recenzjami powyższych książek na moim blogu pojawił się pierwszy post z nowej serii na moim blogu pt. "Nowości Wydawnicze". Oprócz tego odpowiedziałam na nominację do tagu 'Liebster Blog Award' oraz odpowiedziałam na tag o nazwie "100 Książek, które chcę przeczytać". 

Czerwiec był bardzo dobrym miesiącem i jestem dumna z tego jak wiele udało mi się w tym miesiącu zrobić.
A wy co ciekawego przeczytaliście w Czerwcu? Dajcie znać w komentarzach i do następnego razu. ;)

6 komentarzy:

  1. Jej, nie zorientowałam się, że to już koniec miesiąca! Muszę w takim razie szybko skończyć "Przebudzenie" Kinga, bo chcę zaliczyć go jeszcze do czerwcowych lektur. A poza tym czytałam "Sekret" i "Dar Julii", "Utratę" Dyken, "Krąg" i cudowne "Losing Hope" Hoover oraz genialne "Ferdydurke" :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem pod wrażeniem ilości przeczytanych książek. Podziwiam i Pozdrawiam.

      Usuń
  2. U mnie czerwiec bardzo słabiutko, bo ciągle coś musiałam załatwiać związanego ze szkołą i występem :) W lipcu będzie lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno spełnisz wszystkie swoje cle w Lipcu, bo są wakacje co oznacza dużo czasu na czytanie. Życzę powodzenia.

      Usuń
  3. A ja nic nie przeczytałam w tym miesiącu. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno dasz radę przeczytać coś w Wakacje.
      Pozdrawiam

      Usuń

Jeżeli przeczytałeś/aś mój post to proszę, zostaw komentarz.
Wasze komentarze motywują do regularnego pisania postów.
Staram się odpisywać na każdy komentarz, a jeżeli prowadzisz bloga to zostaw link do niego, a na pewno zajrzę do ciebie, zostawię komentarz, a może nawet zaobserwuję. ;)