poniedziałek, 22 czerwca 2015

100 Książek, które chcę przeczytać



Hej wszystkim!
Dziś postanowiłam pokazać wam książki, których jeszcze nie przeczytałam, ale bardzo szybko chcę to nadrobić. Więc idąc śladem wielu blogerek i booktuberek postanowiłam stworzyć post pt. "100 Książek, które chcę przeczytać". Jeżeli jesteście tego ciekawi to serdecznie zapraszam. Książki nie są poukładane w żadne sposób. Są po prostu wypisane w randomowej kolejności. Zapraszam!

  1. Saga Ognia i Wody. Wielki Błękit.
  2.  Córka Zjadaczki Grzechów
  3.  Każdego dnia
  4.  Malfetto. Mroczne Piętno.
  5. Przypadki Callie i Kaydena
  6. Fangirl
  7. Co jeśli
  8. Cudowne tu i teraz
  9. Próba Żelaza
  10.  Idealna Chemia 
  11.  Misja Ivy
  12.  Maybe Someday
  13.  Byliśmy łgarzami 
  14. Anna i Pocałunek w Paryżu
  15.  Ten Jeden Dzień
  16.  Cień i Kość
  17.  Black Ice
  18.  Dziesięć Płytkich Oddechów
  19. Althera & Oliver
  20.  Zac & Mia
  21.  Delirium
  22.  Kwiaty Na Poddaszu
  23. Okrutna Miłość
  24. Plan
  25.  Przez Burze Ognia
  26.  Miasto Z Lodu
  27.  Dystrykt 121. Wybranka Losu
  28.  Magiczna Gondola
  29. Pierwsza Kawa o poranku
  30. Lawendowy Pokój
  31. Zakochać się
  32. Mroczne Umysły
  33.  Jej Wszystkie Życia
  34.  Saga Księżycowa. Cinder
  35. Nieskończoność
  36. Między Teraz A Wiecznością
  37. Obsydian
  38.  Zmierzch
  39.  Szeptem
  40.  Alicja W Krainie Zombi
  41.  Mara Dyer. Tajemnica
  42.  Monument 14. Odcięci Od Świata
  43.  Dotyk Julii
  44. Kim Jesteś Sky?
  45.  Łza
  46.  W Otchłani
  47. Endgame Wezwanie
  48. Beta
  49.  After. Już Nie Wiem, Kim Bez Ciebie Jestem
  50.  Will Grayson, Will Gryason
  51. 19 Razy Katherine
  52. Szukając Alaski
  53. Papierowe Miasta
  54. W śnieżną noc
  55.  Miasto Kości
  56.  Mechaniczny Anioł
  57.  Zbuntowana
  58.  Niebezpieczne istoty
  59.  Musimy Coś Zmienić
  60.  Zła Krew
  61. Dzika Krew
  62. Forever & Always
  63. Grając w Miłość
  64. Lato Koloru Wiśni
  65. Ugly Love
  66. An Amber In the Ashes
  67. The Jewel
  68. Lendline
  69. A Thousands Pieces of You
  70. The Duff.
  71. All the Bright Places
  72. Winger
  73. My Life Next Door
  74. Percy Jackson
  75. We All Looked Up
  76. Me and Earl and the Dying Girl
  77. The Program
  78. A Court of Thorns and Roses
  79. Of Neptune
  80. PS. I Still Love You
  81. We Should Hang Out Sometime
  82. 99 Days
  83. The Darkest Part od the Forest
  84. Panic
  85. Darker Shade Of Magic
  86. Snow Like Ashes
  87. Czas Żniw
  88. The Winners Curse
  89. Pushing the Limits
  90. More than This
  91. The Taste of the Lost
  92. Burn for Burn
  93. These Broken Stars
  94. Since You've Been Gone
  95. Talon
  96. Forbidden
  97. Amy & Roger's Epic Detour
  98. Magonia
  99. Obca
  100. I'll Give You the Sun

Mam nadzieję, że podobał wam się dzisiejszy post. Napiszcie w komentarzach jakie wy chcecie przeczytać książki w najbliższym czasie. Trzymajcie się ciepło ;)

12 komentarzy:

  1. Przeczytałam ponad dwadzieścia książek z twojej list. Inne bardzo chciałabym przeczytać, szczególnie książki po angielsku, na które zabrakło miejsca na mojej liście. Pozdrawiam :)

    someculturewithme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ja przeczytam te wszystkie książki to też już nie będę miała miejsca na półce. Najlepsze jest to, że te wszystkie pozycje już mam zakupione i leżą gdzieś w pudłach i czekają na mnie, aż je przeczytam. Jedynym wyjściem jest zakupić nowy regał na książki.
      Pozdrawiam i zachęcam do częstszego komentowania i zaglądania na bloga.
      Na twojego bloga na pewno zajrzę.

      Usuń
  2. Ale sie cieszę,że trafiłam na Twojego bloga! ;) Wpis świetny. Zachęca mnie do przeczytania książek,które wybrałam z Twojej listy. Bardzo interesujące postanowienie i mam nadzieje,że je spełnisz. Podoba mi się wygląd bloga,ponieważ nie jest wypełniony kolorami tęczy. Jest czytelny co dla mnie jest bardzo ważne. Wczoraj założyłam bloga,który ma dopiero jeden post. Rozkręcę się z czasem. I mam nadzieje,że odwiedzisz go przy najbliższej okazji.
    http://ksiazkoholiczka19.blogspot.com/
    Pozdrawiam i życze dużo czytelniczych sukcesów. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej...Dziękuję za ciepłe słowa. Z wielką chęcią zajrzę na twojego bloga i życzę powodzenia w jego prowadzeniu.

      Usuń
  3. Większość książek, które są na tej liście pokrywają się z moją listą książek, które chcę przeczytać. Cóż za przypadek nie uważasz?

    OdpowiedzUsuń
  4. Upatrzyłam sobie na twojej liście kilka tytułów ,które też chciałabym przeczytać .Powodzenia i życzę jak najwięcej wolnego czasu na czytanie :)
    http://uwielbiamlitery.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa. Z wielką przyjemnością zajrzę na twojego bloga.

      Usuń
  5. Świetny pomysł na post :)
    Zastanawiam się nad czymś podobnym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za ciepłe słowa. Życzę powodzenia w pisaniu czegoś podobnego. ;)

      Usuń
  6. Dużo stąd jest też u mnie, ale kieszonkowe trzyma w kajdanach :D Czas Żniw polecam ci w pierwszej kolejności - książka nie do opisania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba właśnie za nią zabiorę się za nią w pierwszej kolejności. Dziękuję za rekomendację.

      Usuń

Jeżeli przeczytałeś/aś mój post to proszę, zostaw komentarz.
Wasze komentarze motywują do regularnego pisania postów.
Staram się odpisywać na każdy komentarz, a jeżeli prowadzisz bloga to zostaw link do niego, a na pewno zajrzę do ciebie, zostawię komentarz, a może nawet zaobserwuję. ;)