środa, 24 czerwca 2015

#1 Liebster Blog Award





Hej Wszystkim!
Do LBA zostałam nominowana, przez Izę z bloga 'Isabel czyta - blog recenzencki' .Bardzo dziękuję
za nominację do tego tagu. Jeżeli chcecie dowiedzieć się jak odpowiedziałam na pytania Izy, jakie pytania
ja zadałam i kogo nominowałam do zrobienia tego tagu to serdecznie zapraszam do dalszej części posta.

Liebster blog jest to wyróżnienie otrzymywane od innego blogera. Osoba z wyróżnionego bloga odpowiada na 11 pytań zadanych przez osobę, która tego bloga wyróżniła. Następnie również nominuje 11 osób, podając informację o nominacji na ich blogach i zadaje 11 pytań.

Pytania Izy:
 
1. Oglądasz jakieś kanały na YT? Jeśli tak,to jakie? 
Oglądam mnóstwo kanałów. Od beauty, przez booktuberów, aż do kanałów lifestylowych. Podam tylko trzy przykłady, ponieważ byłoby tego zbyt dużo.
Więc z lifestylowych to litlemooonster96, buktuberzy to np. Jessethereader i z beauty Zoella.
2. Z jakich mediów społecznościowych korzystasz?
Najczęściej korzystam z Instagrama i Snapchata, ale mam też fanpage na Facebooku
i konto na lubimy czytać.

3. Jaki jest twój ulubiony serial?
Mam kilka ulubionych seriali.  Są to m.in. "The Fall" , "Gra O Tron" , "Pamiętniki Wampirów" i "Supernatural".
 
4. Książki zaczęłaś czytać sama czy ktoś cię tym "zaraził"?
Po części zaczęłam czytać sama, ale odkąd odkryłam booktube to zakochałam się
w czytaniu.

5. Gdybyś miała możliwość przenieść się do jednego książkowego świata, jaki by
to był?
Byłby to świat 'Love, Rosie' albo 'Rywalek' ewentualnie 'Pięknych Istot'.

6. Po tym jak kupisz nowe książki, które bardzo chciałeś przeczytać, jak długo leżą
na Twojej półce zanim się za nie zabierzesz?
Gdy są to książki, które bardzo, bardzo chcę przeczytać (czyli większość) to rzucam wszystko co czytałam w tamtym momencie i zaczynam czytać nowe książki.

7. Wymień swoje 3 ulubione książki.
-Rywalki
-Igrzyska Śmierci
-Legenda. Rebeliant
 
8. Wyobraź sobie,że możesz pojechać w dowolne miejsce na świecie. Co wybierasz?
Wybieram USA, Londyn lub Malediwy.
 
9. Wymień swoje 3 ulubione filmy.
-Harry Potter
-Igrzyska Śmierci 
-Niezgodna
 
10. Czy posiadasz jakieś czytelnicze nawyki? 
Radko czytam poza domem i nigdy nie jem podczas czytania.

11. Napisz coś interesującego o sobie, co nie ma związku z książkami.
Mam młodszą siostrę. Od dwóch lat mieszkam w domu jednorodzinnym, a wcześniej mieszkałam w bloku przez 10 lat. mam przyjaciela imieniem Kamil i jestem na kierunku lingwistycznym w szkole średniej. 



Moje Pytania:

1.  Twoja ulubiona trylogia?
2. Gdzie najbardziej lubisz czytać?
3. Ulubiona piosenka w tym momencie?
4. Ulubiona kreskówka z dzieciństwa?
5. Jaki gatunek książek preferujesz?
6. Napisz coś o sobie.
7. Robisz czy kupujesz zakładki?
8. Oglądasz Booktube?
9. W jakich językach umiesz powiedzieć 'Dzień Dobry'?
10. Skąd się wzięła twoja chęć do otworzenia bloga?
11. Dlaczego interesujesz się akurat książkami? 

Nominuję:

Blondie on Pages
Uwielbiam Litery
Książkowa Magia
Z Książką na Ty!
Czytam z Pasją
Książkoholiczka w Sieci
Czytanie moim Tlenem 
NIC NIE ZABIJA CZASU TAK JAK KSIĄŻKA 
Galeria Książek 
Oxu - Czytanie

Życzę powodzenia nominowanym i do następnego razu.

10 komentarzy:

  1. Dziękuję, że odpowiedziałas na nominację! :D

    Pozdrawiam,
    Isabelczyta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja dziękuję za nominację.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Jestem bardzo ciekawa "Rywalek". Muszę koniecznie przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli jeszcze tego nie zrobiłaś to musisz to szybko nadrobić. Cała seria jest genialna.
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Nie ma za co. Zapraszam na bloga częściej.

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Nie ma za co. Zachęcam do regularnego odwiedzania bloga.

      Usuń

Jeżeli przeczytałeś/aś mój post to proszę, zostaw komentarz.
Wasze komentarze motywują do regularnego pisania postów.
Staram się odpisywać na każdy komentarz, a jeżeli prowadzisz bloga to zostaw link do niego, a na pewno zajrzę do ciebie, zostawię komentarz, a może nawet zaobserwuję. ;)