poniedziałek, 1 czerwca 2015

[02] Girl Online by Zoe Sugg

Zacznijmy może od tego, że w ogóle nie miałam zamiaru czytać tej książki. Owszem uwielbiam oglądać Zoe, ale byłam święcie przekonana, że ta książka będzie kolejną biografią sławnej na cały świat youtuberki. Książka trafiła do mnie przez przypadek, ponieważ moja koleżanka dostała ją na urodziny, a że ona nie przepada za czytaniem (Co?!?!) to oddała ją mnie. Gdy przeczytałam opis na okładce już wiedziałam,
że zakocham się w tej powieści. I tak też się stało.

Zoe Sugg, znana również jako Zoella, pochodzi z Wielkiej Brytanii, gdzie mieszka wraz ze swoim chłopakiem i ich pieskiem. Zoella prowadzi bloga o modzie i urodzie od 2009 roku, a jej kanał na Youtube ma miliony wyświetleń. Dzięki swojej ciężkiej pracy znalazła się właśnie tam, gdzie jest. Drugi tom "Girl Online" jest w przygotowaniu.



Penny prowadzi bloga, gdzie pod nickiem Girl online dzieli się najskrytszymi myślami o przyjaźni, chłopakach, szkolnych dramatach, swojej szalonej rodzince
i atakach paniki, które skutecznie komplikują jej życie. Kiedy w życiu Penny dzieją się naprawdę okropne rzeczy rodzice postanawiają zabrać ją do Nowego Yorku. Tam Penny poznaje Noah-przystojnego gitarzystę. Dziewczyna zaczyna zakochiwać się w Noah i szczegółowo opisuje to na swoim blogu. Ale Noah też ma sekret, który może doprowadzić do ujawnienia tożsamości Girl Online.




Rzeczą, która urzekła mnie w tej książce to po pierwsze okładka. Jest ona przepiękna i naprawdę w stylu Zoe. Fabuła zachwyciła mnie swoją prostotą i tym, że była nieskomplikowana.Autorka pisze o przyziemnych sprawach, które mogą przytrafić się każdemu z nas. Bohaterowie są bardzo realistyczni, nie są przesłodzeni ani sztuczni. Przez pewien czas zazdrościłam Penny,ponieważ niejedna dziewczyna chciałaby poznać i zakochać się w przystojniaku z Nowego Yorku. Autorka zaskoczyła mnie pomysłem na fabułę i pomysłami dotyczącymi przygód, które przeżywała główna bohaterka. Było to zupełnie coś innego niż cokolwiek, co do tej pory przeczytałam. Przy tej książce zarówno płakałam jak i śmiałam się. W pewnych momentach wstrzymywałam oddech, a w innych oddychałam z ulgą. Była to książka zdecydowanie dla mnie.


Książka otrzymuje ode mnie ocenę 4.5/5.


Serdecznie polecam tę książkę przede wszystkim dziewczynom. Jest to typowe romansidło z elementami poważnych tematów takich jak Ataki paniki. Książka zawiera całkiem niezłe zwroty akcji. Mam nadzieję, że wam spodoba się ona tak samo jak mi.

4 komentarze:

  1. Chcę przeczytać tę książkę, mimo, że wydaje mi się jakoś oklepana i banalna. Dodatkowo autorka nieszczególnie mnie przekonuje, ale jakoś ciągnie mnie do tej książki (nie próbuj mnie zrozumieć XD). W każdym razie, kiedyś na pewno po nią sięgnę, a jako, że ją polecasz to może nawet w niedalekiej przyszłości ;)

    raven-recenzje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, że zajrzałaś na mojego bloga i zaobserwowałaś go. Ja osobiście uwielbiam twojego bloga i po prostu nie mogę uwierzyć w to,że spodobała ci się moja recenzja. Co do samej książki to naprawdę jest to lekka i przyjemna lektura. Polecam ją wszystkim dziewczynom.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Uwielbiam Zoellę. A dzięki twojej recenzji na pewno przeczytam jej książkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też ją uwielbiam. Jest taka pogodna i tak ciężko pracuje na swój sukces. Zoella jest moim autorytetem. Cieszę się, że odkryłam jej kanał na youtube. A i dziękuję ci za to, że spodobała ci się recenzja.
      Pozdrawiam!

      Usuń

Jeżeli przeczytałeś/aś mój post to proszę, zostaw komentarz.
Wasze komentarze motywują do regularnego pisania postów.
Staram się odpisywać na każdy komentarz, a jeżeli prowadzisz bloga to zostaw link do niego, a na pewno zajrzę do ciebie, zostawię komentarz, a może nawet zaobserwuję. ;)