poniedziałek, 18 maja 2015

Jakim jestem czytelnikiem?


Postanowiłam, że nie chcę zaczynać tego bloga od recenzji. Chciałam abyście mogli mnie lepiej poznać. Zaczęłam więc szukać jakichś ciekawych książkowych tagów na ten temat. Tak trafiłam na coś w rodzaju tagu o nazwie JAKIM JESTEM CZYTELNIKIEM? Uznałam, że będzie to świetny pomysł aby trochę wam o sobie poopowiadać. 
So...Let's get started. 

1. Uwielbiam czytać w łóżku z kocem i ciepłą herbatą. Czytam tak od zawsze i chyba tak zostanie.
2. Zawsze dobieram zakładkę do książki, zazwyczaj pod względem kolorystycznym.
3. Sama tworzę zakładki.
4. Bardzo rzadko pożyczam książki innym, ponieważ nienawidzę zagiętych rogów, poplamionych stron czy zgiętych grzbietów.
5. Książki, które czytam to głównie nowości wydawnicze, chociaż nie odmówię sobie również kilku klasyków.
6. Przeczytałam większość lektur szkolnych, a wiele z nich wspominam jako bardzo przyjemne.
7. Zawsze mam przy sobie książkę, bo nigdy nie wiadomo, kiedy znajdę moment na przeczytanie kilku stron.
8.  Przed wybraniem książki w księgarni czytam opis, a także spis treści.
9. Staram się czytać co najmniej kilka stron dziennie.
10. Zazwyczaj robię zakupy książkowe przez internet.
11. Nigdy nie jem przy czytaniu książek, ale za to lubię wypić sobie do książki jakąś pyszną herbatkę.

A wy jakimi jesteście czytelnikami?...

2 komentarze:

  1. W sumie się nad tym nie zastanawiałam. Hmm....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze ja też nie.
      Ale dzięki temu tagowi dowiedziałam się o sobie kilku ciekawych rzeczy.
      Pozdrawiam!

      Usuń

Jeżeli przeczytałeś/aś mój post to proszę, zostaw komentarz.
Wasze komentarze motywują do regularnego pisania postów.
Staram się odpisywać na każdy komentarz, a jeżeli prowadzisz bloga to zostaw link do niego, a na pewno zajrzę do ciebie, zostawię komentarz, a może nawet zaobserwuję. ;)